W A Ż N E !

Cześć!
1.Więc zacznijmy od tego, wprawdzie najważniejszego punktu tej informacji, że od dziś będę pisać na tym blogu opowiadanie. Mam na imię Nika i szczerą nadzieję, że moje fanfiction spodoba Wam się, tak samo jak opowiadanie Olgi, a może nawet bardziej... :)
2.Będzie też mała zmiana bohaterów, oczywiście nie głównych bohaterów, tylko ich przyjaciół ,
3.Do kontaktu ze mną podam wam mojego Twittera i ask'a,
4.Jeżeli wchodzisz na to fanfiction, to proszę zostaw po sobie ślad, jakim jest KOMENTARZ, przyjmuję krytykę na klatę i jeśli macie jakieś pytania zapraszam głównie na aska (podam link na dole).
5.Rozdziały będę dodawać GŁÓWNIE w weekendy, no chyba, że będzie jakiś długi weekend, czy wakacje, to oczywiście postaram się dodawać nowe posty w jak najmniejszym upływie czasu :)
6.Ci co chcą, wciąż będą informowani o nowych rozdziałach. (napisz w komentarzu czy tak, czy nie)
7.Iii...jeśli zamierzacie pytać mnie na asku tylko o to co będzie w kolejnym rozdziale, to wiedzcie, że nie zdradzę Wam tajemnicy, musicie być cierpliwi ;)
8.Mam nadzieję, że się polubimy :)
Więc to chyba tyle...mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam, a jeżeli tak to pytajcie na asku, bądź na twitterze 



Do następnego posta/rozdziału! ;*

6 komentarzy:

  1. Dalej chce być informowana :)
    Czekam na opowiadanie.
    @dariam01 ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie możesz nadal informować! mama nadzieję, że będzie tak dobre jak opowiadanie Olgi :)
    @nexndrew

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę być dalej informowana. :) @DopeShawtyBitch

    OdpowiedzUsuń
  4. dalej chce byc informowana :) @klaudia561

    OdpowiedzUsuń
  5. chcę być dalej informowana
    jestem ciekawa tego opowiadania :)
    @Agnes5542

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę być dalej informowana @luvjustinn

    OdpowiedzUsuń